Vragen?
We helpen je graag verder om een antwoord te krijgen op je vraag. We reageren doorgaans binnen 24 uur op je vraag.
We zijn te bereiken via:
Email: klantenservice@foodservicenederland.nl
We zitten iedere dag van 09:00 tot 17:00 voor je klaar.
Ik ben iets vergeten te bestellen!
Ben jet iets vergeten te bestellen of wil je meer producten aan de bestelling toevoegen? Stuur een WhatsApp bericht naar 0627223196. We kijken direct of het gewenste product toegevoegd kan worden aan je bestelling.
Leverancier worden?
Wil je leverancier van ons worden en ben je benieuwd of je daar in aanmerking voor komt? We gaan altijd voor een transparante en eerlijke samenwerking. Stuur je verzoek naar assortiment@foodservicenderland.nl.
Niet tevreden?
Hebben we je niet naar tevredenheid geholpen? Dan kijken we graag verder om tot een oplossing te komen. Je kunt ons e-mailen op klantenservice@foodservicenederland.nl. We zoeken naar een oplossing waar je tevreden mee bent.
Contactgegevens
héMax
Peelkant 46
5845 EJ Sint Anthonis
KvK-nummer: 69664269
Veelgestelde vragen
Zodra we je hebben toegevoegd in ons klantenbestand krijg je een unieke en bedrijfsgebonden bestelformulier. Dit bestelformulier is alleen voor jouw bedoeld. Deel deze daarom ook nooit met onbevoegden.
Door op de link te klikken van je unieke code kom je op het bestelplatform terecht. Daar plaats je makkelijk en snel al je bestellingen.
Tijdens ons introductiegesprek bepalen we samen welke bezorgdagen gewenst zijn. Je krijgt twee bezorgdagen per week als optie. Op die dagen komen we met een grote glimlach bij je langs.
Rondom feestdagen kunnen de bezorgdagen afwijken. Dit communiceren we uiteraard tijdig met je door.
Nee, je betaalt bij ons nooit extra kosten. Het minimale bestelbedrag van 200 euro dekt alle andere kosten. Alle prijzen in het bestelformulier zijn exclusief btw. Het bedrag op je orderbevestiging is het exacte bedrag wat je moet afrekenen.
Het minimale bestelbedrag is 200 euro. Op deze manier kun je vaker een bestelling plaatsten, waardoor je als foodconcept altijd een versgarantie kunt afgeven naar je gasten.
Na je eerste bestelling sturen we je een machtiging op voor een automatische en doorlopende incasso.
Alle bestellingen van dezelfde week worden bij elkaar opgeteld en hier wordt een factuur op gemaakt. Deze factuur ontvang je in je mailbox. Het totaalbedrag wordt via een automatische incasso van je rekening afgeschreven.
Zo heb je zelf nooit meer werk aan facturen.
Bij iedere aflevering krijg je een pakbon mee. Hierdoor hou je zelf de regie in handen. Ook krijg je per e-mail een bevestiging van je bestelling. Zo houden we het lekker overzichtelijk!
Is er iets mis met het product? Dat lossen we uiteraard graag met je op. Stuur ons een bericht via klantenservice@foodservicenederland.nl, zodat we het product kunnen vergoeden. We ontvangen graag een foto, zodat we het de volgende keer beter kunnen doen.
Alle 'verse producten van 't land' worden dezelfde dag nog gecontroleerd op versheid.
Uiteraard is de wettelijke garantie van toepassing. Dat wil zeggen dat de producten moeten voldoen aan een redelijke verwachting. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met klantenservice@foodservicenederland.nl
Dankzij ons inkoopcollectief kunnen we veel producten voor een vergelijkbare prijs inkopen als de welbekende grossiers. In veel gevallen zijn we zelfs goedkoper. Zijn onze producten duurder? Laat het ons weten via klantenservice@foodservicenederland.nl. We proberen onze prijs direct aan te passen.
Dé online horeca groothandel!
klantenservice@foodservicenederland.nl
Alle rechten voorbehouden | héMax